Εξυπηρετήστε καλύτερα και με ταχύτητα τους πελάτες σας με την ολοκληρωμένη λύση GO Retail on Cloud. Αξιοποιήστε τα έξυπνα εργαλεία προσθήκης ειδών μέσω Barcode scanner και διαμορφώστε τις πολλαπλές συντομεύσεις γρήγορης πώλησης, ανάλογα με τις απαιτήσεις της δικής σας επιχείρησης.
Ξεκινήστε άμεσα ολοκληρώνοντας την εγκατάσταση και λειτουργία του GO Retail on Cloud με μόνο μερικά κλικ.
Λειτουργήστε το κατάστημά σας με μία λύση που δεν απαιτεί καμία εκπαίδευση ή ειδικές γνώσεις.
Καταχωρήστε εύκολα οποιοδήποτε είδος επιθυμείτε με τη χρήση ενός ασύρματου Barcode Scanner.
Προσθέστε άμεσα προϊόντα στο καλάθι του πελάτη σας, αξιοποιώντας τα πλήκτρα γρήγορης καταχώρησης.
Απαλλαγείτε οριστικά από την πολυπλοκότητα και τους περιορισμούς των παραδοσιακών ταμειακών μηχανών και φορολογικών μηχανισμών.
Λειτουργία στο Cloud για να έχετε τον πλήρη έλεγχο του καταστήματός σας από όπου και αν βρίσκεστε.
Εύκολη επέκταση της λύσης με την προσθήκη περισσοτέρων καταστημάτων, ταμείων και χρηστών.
Απρόσκοπτη λειτουργία του ταμείου ακόμη και σε περιπτώσεις που βρίσκεστε εκτός σύνδεσης.
Εγγύηση αξιόπιστης λειτουργίας με τη χρήση πιστοποιημένων, επώνυμων εξοπλισμών της αγοράς.
Μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία, με αποθήκευση των δεδομένων σας στις υποδομές του Microsoft Azure.
Λειτουργία και έκδοση αποδείξεων από το πρώτο κιόλας λεπτό με τις προεγκατεστημένες ρυθμίσεις του GO Retail on Cloud.
Εύκολη και γρήγορη έκδοση απόδειξης ή τιμολογίου! Δυνατότητα λειτουργίας του ταμείου ακόμη και εκτός σύνδεσης. Εισαγωγή προϊόντων στο καλάθι με barcode scanner ή με πλήκτρα ταχείας πώλησης.
Δυνατότητα έκδοσης παραστατικού με διαφορετικούς τρόπους πληρωμής καθώς και με συνδυασμό αυτών.
Διασύνδεση με επιλεγμένα τερματικά (EFT/POS) για πληρωμή με κάρτα.
Δυνατότητα παρακολούθησης του προσωπικού μέσα από αναφορές βαρδιών. Καταχώρηση αξιακών παραστατικών (ανάληψη, κατάθεση στο ταμείο) με σκοπό τη σωστή τήρηση των συνόλων του ταμείου.
Εύκολη καταχώρηση πελατών στο σύστημα για επώνυμες συναλλαγές και δυνατότητα συλλογής στοιχείων εταιρειών από την ΑΑΔΕ (μέσω την υπηρεσίας Αναζήτησης Βασικών Στοιχείων Μητρώου Επιχειρήσεων).
Εύκολη καταχώρηση προϊόντων με μαζική εισαγωγή από αρχείο ή με χρήση της κεντρικής βάσης προϊόντων της SoftOne με άμεση και αυτόματη δημιουργία ενός barcode κατά το σκανάρισμα αυτού στο ταμείο.
Σύνδεση με τον Πιστοποιημένο Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (SoftOne EINVOICING). Το GO Retail on Cloud λειτουργεί με ηλεκτρονική σήμανση (SoftOne EINVOICING) και τα στοιχεία των παραστατικών αποστέλλονται απευθείας στην ΑΑΔΕ (myDATA).
Σύνδεση εύκολα και απλά με το Skroutz marketplace, χωρίς την ανάγκη e-shop, για την καλύτερη διαχείριση όλων των παραγγελιών από ένα μόνο σημείο.
Το GO Retail on Cloud αξιοποιεί την πιστοποιημένη υπηρεσία EINVOICING της SoftOne και σας επιτρέπει να εκδίδετε άμεσα ηλεκτρονικά τιμολόγια και αποδείξεις λιανικής, διαβιβάζοντάς τα ταυτόχρονα στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ. Απλά, με το πάτημα ενός κουμπιού χωρίς την ανάγκη καμίας απολύτως πρόσθετης συσκευής ή υπηρεσίας.
Εξυπηρετήστε απρόσκοπτα τους πελάτες σας ακόμη και σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει σύνδεση στο internet. Με την ανάκτηση της σύνδεσης, γίνεται αυτόματα η μαζική σήμανση των παραστατικών και η αποστολή τους προς την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.
Ξεκινήστε άμεσα τη χρήση του GO Retail on Cloud χάρη στην Κεντρική Βάση της SoftOne με πάνω από 10.000 barcodes ειδών της μικρής λιανικής. Σκανάρετε ένα barcode στο ταμείο για να αντλήσετε όλες τις πληροφορίες του είδους, δημιουργώντας αυτόματα καρτέλα και αποφεύγοντας την χρονοβόρα καταχώρηση των λεπτομερειών.